wtorek, 31 maja 2022

36. Choinka 2022 -maj

 Nawet nie wiadomo kiedy te dni uciekają. Jeden za drugim. Z niczym nie mogę zdążyć...
Dzisiaj rzutem na taśmę wpadam z zawieszką na zabawę u Kasi Choinka 2022.Kwietniowej odsłony nie zdążyłam pokazać więc jeden miesiąc mam do tyłu😀
Postaram się nadgonić jak uporam się z pracami ogródkowymi... na razie nie ma kiedy. Coś się to wszystko nie chce samo posadzić😀
Wzorek z tej samej gazety co dwa poprzednie serduszka. Jakieś stare wydanie Kramu z robótkami

Muliny dobrałam sama na oko, tak jak w poprzednich zawieszkach. Na czapeczce delikatnie błyszczy czerwona metalizowana mulina. Ozzywiście tego nie widać więc musicie mi uwierzyć na słowo.
A tu już cała wesoła kompania, którą udało mi się do tej pory wyhaftować😀

Na dzisiaj tyle. Uciekam podlinkować do Kasi
Trzymajcie się cieplutko
SylwiaB


6 komentarzy:

  1. Super komplecik już sobie wyhaftowałaś :).

    Oj, tak czas leci jak szalony. Też mam wiele zaległości w różnych dziedzinach...

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeurocze te wzorki.:) Śliczna zawieszka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam mikołaja z tymi wiszącymi nóżkami ale Twoje
    świąteczne, wyszywane serduszką są również przepiękne:)
    Pozdrawiam ciepło.
    K.

    OdpowiedzUsuń