wtorek, 7 czerwca 2022

37. Album Victorian Home

 Witajcie moje drogie Czytelniczki
Jakiś czas temu, a w sumie to całkiem dawno, zapisałam się na warsztaty online u chłopaków ze Scrapboys: "Album w pudełku Victorian Home".  Leżał sobie ten bidulek w kartonie i czekał na moje zlitowanie aż w końcu przyszedł na niego czas.  Nie obyło się oczywiście bez wpadek, no ale umówmy się... kto ich nie robi? 😀 Na szczęście chyba w ogóle ich nie widać, a nawet jeśli to moje zdjęcia są tak do bani, że nikt się nie dopatrzy 😂




Robiłam ten album z prawdziwą przyjemnością. Satysfakcja po ukończeniu ogromna😀
Album i pudełko ozdobione jest papierami chłopaków "Victorian Home", które są przepiękne.
Na pewno jeszcze nie raz wrócę do tej kolekcji. 

Na dzisiaj tyle,biegnę coś porobić, bo znowu zaczęło mi się chcieć. Trzeba to wykorzystać na maxa😀
pozdrawiam SylwiaB

4 komentarze:

  1. Nie wiem czemu ale jakoś mi Twoje posty umknęły. Fakt że dawno mnie tu nie było. Ale ostatnio jakoś mi nie po drodze z blogiem. No cóż moje przesilenie wiosenne jakoś długo trwa tym razem.
    Świetny jest ten album i papiery od chłopaków faktycznie rewelacyjne, takie jak lubię najbardziej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. O jakiś niedopatrzeniach mówisz?!
    Album prezentuje się rewelacyjnie, widać że go dopiesciłaś a jedyna rzecz, która mi tu przeszkadza to to,
    że nie ma więcej zdjęć! 🥰🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny ten album, brakuje mi wiecej szczegółów :)

    OdpowiedzUsuń