czwartek, 31 marca 2022

34. Choinka 2022 - marzec

 Oj długo mnie tu nie było, długo...
Wszystko przez zawirowania w pracy. Wracałam to padałam na twarz. Coś tam się w między czasie tworzyło ale chęci zabrakło, by o tym napisać. Dzisiaj ostatni dzwonek, żeby pokazać, co przygotowałam na zabawę u Kasi "Choinka 2022". Cieszę się ogromnie, że zapisałam się do tej fantastycznej zabawy - może potrzebny mi był taki kopniak w cztery litery. Żeby całkiem mchem i pajęczynami blog nie zarosnął😁


Wzorek ze starego świątecznego numeru Kramu z robótkami. Mulniki całkowicie inne od tych z legendy ale wydaje mi się, że nawet fajnie wyszło. Mam w swoich przydasiach olbrzymi karton z mulinami - bez numeracji, chińskie zamieniki, których szkoda mi wyrzucić a do takich małych wzorów nadają się idealnie😀. Gwiazdki wyszyte żółtą muliną z dodatkiem jednego pasemka złotej

Mam nadzieję, że coś widać;)
Na dziś tyle i aż tyle...
Postaram się tu bywać częściej😀😀😀

A na koniec muszę Wam jeszcze powiedzieć co będzie w kolejnym poście: pierwsza odsłona mojego pierwszego w życiu head-a! Normalnie rozum mi odjęło do reszty, z moim chronicznym brakiem czasu i kompletną ignorancją jeśli chodzi o jakąkolwiek systematyczność. Ale o tym następnym razem...
Może jutro?

Do zobaczenia
Dziękuję za to,że mimo iż mnie tu nie było Wy zaglądałyście. Buziaki
SylwiaB


13 komentarzy:

  1. Śliczna, radosna zawieszka. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawieszka cudowna a kolorki tak dobrane jakby takie miały być.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna zawieszka ☺️ Ależ mnie zaintrygowałaś tym gradem😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;) Mam nadzieję, że dam radę - head to praca na długie lata;)

      Usuń
  4. Ale cudniaste bałwanki, śliczna zawieszka. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana bardzo sie cieszę,że zabawa sprawia Ci przyjemność.
    Dla mnie to również radość oglądać, Twoje piękne prace.
    Zawieszka prezentuje się naprawdę ślicznie:)
    Przyznaję,że jestem pod ogromnym wrażeniem podjętego wyzwania. Życzę Ci wytrwałości i powodzenia w wyszywaniu!
    L.

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza zawieszka i hafcik śliczny 🤩 Mnie też zabawy mobilizują do działania.Coś w tym jest, że człowiek potrzebuje terminu żeby zabrać się za pracę 😉🤣
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń