środa, 23 lutego 2022

32. Choinka 2022 - luty

 Pora już najwyższa, aby pokazać Wam co przygotowałam w tym miesiącu na zabawę u Kasi "Choinka 2022"

Zestaw zakupiłam dawno, dawno temu na Aliexpress. Teraz przyszła pora, aby w końcu się za niego zabrać. Kilka leniwych wieczorów i mikołaj z przyjaciółmi gotowy😀

W skład zestawu oprócz mulin i schematu wchodziły również sznureczki, dzwoneczki i takie małe metalowe rurki. Bardzo przyjemnie mi się haftowało, schemat był duży i czytelny, a mulina bardzo dobrej jakości. Na kartoniku z nawiniętymi nićmi jest napisane, że to DMC, choć przyznam się, że nie porównywałam z próbnikiem. Zrobiłam kilka małych zmian - zamiast french knotów na banerku przyszyłam koraliki. Te supełki już wystarczająco dały mi w kość przy oczach. Zresztą widać co nie? Wszyscy jak jeden mąż mają jedno oko większe, a drugie mniejsze, i nic nie dało to, że próbowałam te pieronki robić chyba z 200 razy😀



Nici zostało całkiem sporo, więc jeśli któraś z Was byłaby chętna na taki resztkowy zestaw to proszę pisać, a chętnie wyślę. Sznureczków też powinno wystarczyć, a dzwoneczki jakieś w przydasiach mam to mogę dołożyć😀
To tyle na dzisiaj. Ściskam Was mocno 😀
pozdrawiam SylwiaB

11 komentarzy:

  1. Wspaniały bałwanek i kociak i mysz, cała zawieszka jest super:-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Mikołaj i spółka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawieszka jest przeurocza! Uśmiech kota mnie powalił.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Krásna vianočná ozdoba so Santom :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna Ci wyszła ta zawieszka , choć przyznam że jeszcze nigdy nie kupowałam takich zestawów na Ali.. Co do french knotów to podobnie nienawidzę ich robić i gdzie mogę zastępuję je czym innym.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna zawieszka. Z daleka oczka wyglądają na równe. Ja mam na tamborku zimowy haft w którym po całości są płatki śniegu z french knotów nie wiem czy też nie wymienię ich na koraliki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna zawieszka,całość fantastycznie wyszyta a te chude nóżki z rurek prześmieszne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo czadowa zawieszka :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ale uroczy i ten kocurek i myszka :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny hafcik i super zawieszka. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekna zawieszka...i rewelacyjnie wykończona !
    Będzie się pieknie prezentować na choince śród zieleni.
    Pozdrawiam.
    K.

    OdpowiedzUsuń