wtorek, 15 lutego 2022

31. Sal z Coricamo - przygotowania i pierwsze postępy

 Dzisiaj 15 luty, a ja całkiem zapomniałam, że pora pokazać przygotowania do Sal-u z Coricamo organizowanego przez Klub Twórczych Mam.

Ja wybrałam sobie zakładkę zieloną, choć wybór był trudny, bo każda jest śliczna😀
Tak wyglądały moje przygotowania

Pierwszy raz będę wyszywać z tabletu - normalnie wkroczyłam w XXI wiek😂 Intensywnie myślę nad zakupem Sagi,  pobrałam jakąś darmowa wersję programu pomagającego w wyszywaniu i powoli się go uczę. Nie jest taki wypasiony jak Saga ale da się zaznaczyć wyszyty obszar i podświetlić to co akurat wyszywam - na razie wystarczy😀.... no i jeszcze liczy mi wyszyte krzyżyki i pokazuje ile % jest już zrobione. Pattern keeper można pobrać za darmo w sklepie play za darmo😀
Troszkę się dzisiaj pobawiłam tym programem i krzyżyk do krzyżyka, a tu już 231 znaczków podświetlone.

Normalnie wypas😀 Muliny dobrałam ze swoich zapasów i chyba jeden kolor będę musiała wymienić, bo coś mi się to zlało za bardzo - jutro w świetle dziennym muszę się temu przyjrzeć.
Kolejna odsłona haftu zaplanowana jest na 1 marca - mam nadzieję, że będzie więcej😀
Pędzę podlinkować do dziewczyn - mam nadzieję, że mi wybaczą dwa posty w jednym😀
Trzymajcie się
SylwiaB

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajne wszystkie zakładki z SAL'u. Powodzenia!
    Ja się nie zapisałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia, tez miałam ochotę na ten Sal i też wybrałam tą zielona zakładkę. Niestety komentarz mi się nie opublikował i klapa, bo jak wróciłam z sanatorium to było już po terminie :-)'
    W związku z tym że jest to Sal z Coricamo to proponuję zastosować ich program do wyszywania, jest przynajmniej po Polsku :-)
    Pozdrawiam i życzę powodzenia!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie piękna zakładka. Też miałam ochotę na ten SAL ale dowiedziałam się dzień po terminie i organizatorzy nie zgodzili się na dołączenie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobrze się zapowiada 😉 Udanego haftowania. Pozdrawiam Joanna

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja zakładka pięknie się zapowiada, te ażurowe wzorki mają swój urok i bardzo mi się podobają 😊 Zaciekawiły mnie nowości z aplikacją do haftu, muszę zgłębić temat bo może i ja wkroczę na wyższy poziom xxx😉🤣
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń