poniedziałek, 14 lutego 2022

30. Kartka pop-up

 Witajcie
Jakiś czas temu Olga Bielska ogłosiła zapisy na warsztaty, na których uczy jak robić mechanizmy pop-up. Strasznie mi się te pop-upy podobają więc postanowiłam spróbować, choć w scrapie jestem raczej raczkująca i daleka droga jeszcze przede mną😀
Dziś chciałabym Wam pokazać, co powstało po pierwszych warsztatach

Zrobiłam tą kartkę z kolekcji papierów Dream Garden od Scrapboys. Papiery chłopaków są przepiękne, dodatki do wycinania również😀
Powiem Wam, że efekt końcowy bardzo mnie zaskoczył, nie myślałam, że uda się za pierwszym razem;) Dlatego właśnie zasypię Was dzisiaj mnóstwem kiepskich zdjęć😀



A tak wygląda przód kartki

Nagrałam nawet filmik, który chciałam wrzucić na bloga ale nie chce się otworzyć. Może któraś z Was mi powie co robię źle? Trzeba film nagrać w jakimś specjalnym programie?
To tyle na dziś😀
Na koniec chciałabym jeszcze podziękować za to, że do mnie zaglądacie i komentujecie😀 Bez Was nie byłoby tego bloga;)
Trzymajcie się ciepło
SylwiaB








2 komentarze:

  1. Świetny efekt warsztatów :)
    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kompozycja kartki i efekt całości. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń