niedziela, 6 lutego 2022

29. Franka na obręczy

 Witajcie!

Dziś u mnie wieje, leje, sypie śnieg i ogólnie nawet nosa się nie chce wyściubiać na dwór.
Wczoraj wieczorem skończyłam szydełkować Frankę - nowy wzór od Aurelii Myszki. Wzór bardzo przyjemny i nawet nie wiem kiedy serwetka była gotowa😀 Franka miała dumnie zdobić mój stół w kuchni, miała..... bo podczas przeglądania szafy znalazłam metalową obręcz. Spojrzałam  na etykietkę, średnia idealna więc do dzieła.....
Dwie godzinki później.....

I tu się pojawił mały problem. Na karteczce przywieszonej do obręczy było 38 cm czyli tyle ile powinno chyba być bo taka jest średnica serwetki. Przy końcu obrabiania coś dziwnie mi się już Franka nie mieściła, no to miarka i mierzymy...... 35 cm! No przecież jak tak można biednego człowieka w błąd wprowadzać😀. Jakoś ją poupychałam bo nie miałam serca pruć. Tak na razie będzie musiało zostać, może za jakiś czas to poprawie. A może nie, bo im więcej na nią patrzę tym bardziej mi się zaczyna podobać😀

Do zdjęcia zawiesiłam ją na klamce bo jeszcze nie zdecydowałam, w którym miejscu ją powieszę. Chciałabym, żeby wisiała w oknie ale nie wiem czy takie przylepce na szybkę ją utrzymają. Te kryształki są dosyć ciężkie😀


Na dziś tyle, pędzę na skoki narciarskie😀
Trzymajcie się cieplutko
SylwiaB

6 komentarzy:

  1. Świetna serwetka w obręczy i jak znam życie, to poprawka nie prędko nastąpi. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za komplement;) co do poprawki to też mi się tak wydaje;)

      Usuń
  2. Kocham takie szydełkowe obręcze. Sama nie potrafię robić ale mam dwie od koleżanki. Od lat zdobią moje okno i wciąż mam pytania od znajomych skąd taka piękna ozdoba do okna. Moje mają taki szydełkowy łańcuszek zawieszkę i szpilką umocowałam na krótkiej firance ,a rozeta wisi poniżej. Twoja wygląda przepięknie! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się, że Ci się podoba;) Ja jeszcze myślę, gdzie by ją tu powiesić;)

      Usuń
  3. Cudna szydełkowe ozdoba 😀
    Ja wieszam swoje w oknach ,na gwoździu wbitym w ramę ,na nitce ,aby się nie kręciła przylepiam nitkę przezroczystą taśmą 🙂

    OdpowiedzUsuń