środa, 26 stycznia 2022

28. Choinka 2022 - styczeń

 W tym roku postanowiłam dołączyć do zacnego grona super zdolnych kobietek, które biorą udział w zabawie u Kasi "Choinka 2022". Dosyć wzdychania i jęczenia, że ja też chcę ale się boję.... Podglądając przez te kilka lat, jakie piękne prace powstały i mi się zamarzyły haftowane ozdoby świąteczne. W styczniowej odsłonie zabawy chciałabym Wam pokazać poniższą zawieszkę

Reniferka haftowałam na białej kanwie plastikowej i coś mi się wydaje, że lepiej by wyglądał na bezbarwnej. Chyba czas na kolejne zakupy😁
Wzór z jakiegoś starego numery "Kramu z robótkami",a mulinki dobierałam tak na oko. Postanowiłam, że do takich maluszków wykorzystam kolory z moich zapasów. Myślę, że wygląda całkiem nieźle mimo, że nie jest wyhaftowany wg legendy. I jeszcze zdjęcie troszkę w innym świetle

Na koniec jeszcze banerek zabawy

Na dziś tyle;) Pora wybierać kolejny wzorek na luty
Trzymajcie się ciepło
SylwiaB


16 komentarzy:

  1. No super hafcik, świetna ozdoba choinkowa powstała. A mina renifera nie do podrobienia.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny jest. Kolory dobrałaś super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny renifer! W Kokardce można było (i chyba nadal można) znaleźć dużo fajnych wzorów na ozdóbki choinkowe i wielkanocne. Wyszyłam kilka ich rzeczy, zawsze mi się podobały, że zabawne i kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne serce z reniferkiem. Do końca roku będziesz miała świetne dekoracje świąteczne.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Super hafcik i cała zawieszka. :)
    Mi jakoś do plastikowej kanwy nie jest po drodze, ale podziwiam Twoje haftowanie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna praca😊 jak na dobór samemu kolorów wyszło bardzo ładnie 😊 tez w tym roku chce na plastikowej kanwie😊 Życzę powodzenia w zabawie😊 o wielu tak pięknych prac Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Krásna vianočná ozdoba :-)
    Som zvedavá na ďalšiu...
    Pekný víkend,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna zawieszka, przybijam kopytko reniferowi. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny reniferek. super zawieszka. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie takie xxxx straszne 😊
    Super reniferek 👍

    OdpowiedzUsuń
  11. Sylwia brawa dla Ciebie za podjętą decyzję w sprawie zabawy, fajnie że bawisz się z nami 😊👏🌷
    Z renifera boski gościu, na pewno pięknie będzie się prezentował na choince 🤩
    Pozdrawiam serdecznie i dzuekuhe za wizytę 🌷😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zawieszka. I na białej kanwie też ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No Kochana ade mnie na początek, ogromne brawa a odwagę :)
    Bać się nie ma czego, poradziłaś sobie cudownie...zawieszka
    reniferkowa prezentuje się rewelacyjnie:)
    Bardzo się cieszę,że będziesz tworzyć razem z nami.
    Życzę wytrwałości i twórczych pomysłów:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super,że zdecydowałaś się dołączyć do zabawy. Zawieszka będzie pięknie zdobić choinkę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna zawieszka a kolory super dobrane. Świetnie się całość prezentuje :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń