poniedziałek, 10 stycznia 2022

25. Kartka świecąca

 Witajcie!

 Dziś chciałabym Wam pokazać kartkę świecącą. Stworzona na podstawie kolejnego kursu Kasi Kędzierskiej. Prosta i niezbyt ozdobiona, ale  w tej wersji bardzo mi się podoba

I jeszcze kilka zdjęć


Moja mama i teściowa miały na nią chrapkę ale nie pozwoliłam tknąć😀 Niestety nie mam już takiego urządzonka co świeci więc na razie więcej takich kartek nie będzie.... Podobno całkiem prosto można samemu je zrobić ale to może komuś co zna choćby podstawowe prawa fizyki. Ja takowych nie znam 😀
Na dziś tyle;)


Dziękuję, że zaglądacie i komentujecie😘
pozdrawiam SylwiaB

9 komentarzy:

  1. Piękna kartka !Cudna kompozycja i bardzo pomysłowa !

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka jest po prostu bajeczna. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka z tajemniczym urządzonkiem😁 które robi klimat👍

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacje...muszę przyznać,że kartka ma swój niepowtarzany urok.
    Nie dziwię się,że miałaś już chętnych na to cudo :)
    Pozdrowienia.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka jest bajecznie zimowa, cudnie wygląda jak świeci 😊
    A wiesz, że ja też kiedyś byłam na kursie Kasi Kędzierskiej(chyba ze 4 lata temu) i też mam taką karteczkę 😁😉
    Pozdrowionka ślę 🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny efekt!
    Widziałam tutoriale dla świecących kartek. Na pewno spróbuję w przyszłym roku takiej zabawy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękna :) bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń