niedziela, 16 stycznia 2022

26. Szydełkowy lampion

 Witajcie!

Dziś chciałabym Wam pokazać lampion, który udało mi się ostatnio wyszydełkować. Wzór od Aurelii Myszki, więc bardzo przyjemnie się dziergało😀 Jak nie lubię szydełkować z filmików, tak projekty Aurelii są bardzo przystępne w odbiorze i nie ma żadnych problemów przy pracy. A oto co mi wyszło....


Lampion pasuje na słoik 0,5l ale można go na wysokość modyfikować. Mój słoiczek w podstawie ma  8 cm, wysokość 11 cm. Zrobiłam go kordonkiem maxi ze srebrną nitką więc pięknie się błyszczy, czego oczywiście nie widać na zdjęciu😀
Dla chętnych wzór TU
Na dziś tyle. Lecę wykańczać hafcik na zabawę u Kasi "Choinka 2022".

Trzymajcie się cieplutko
Pozdrawiam SylwiaB

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam filmik Aurelii , gdyby nie ona to pewnie w życiu bym nie nauczyła się szydełkować. Tego lampioniku jeszcze nie robiłam bo szczerze powiem jest dla mnie za duży. Ale ponoć nagrała juz filmik z mniejszym lampionem.
    Bardzo fajnie Ci wyszedł w tej bieli.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny lampionik i na pewno pięknie prezentuje się wieczorem. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wygląda:) Jakby powiększyć mógłby być i wazonikiem ;)
    Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny ten lampion, choć i kwiatki by w nim ładnie wyglądały:-)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały pomysł z tym lapionem Kochana!
    Pięknie wykonany i wyobrażam sobie jak wspaniale
    prezentuje się wieczorem :)
    Pozdrawiam ciepło.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś pięknego 🤩 Uwielbiam takie koronkowe prace,sama mam takich lampioników kilka😊 Zapalona świeczka magicznie w nich wygląda!
    Pozdrawiam serdecznie 😊🌷

    OdpowiedzUsuń