środa, 5 stycznia 2022

24. Dynie

 Witajcie!

Dziś chciałabym Wam pokazać kolejne prace, jeszcze w klimacie świątecznym. Na grupie Świrów rękodzieła na FB Justynka pokazała nam fantastyczny kurs na skarpetkowe dynie. W ich tworzeniu dzielnie pomagał mi synek - ktoś przecież musiał paluszkiem nitkę trzymać😀
A oto efekt naszej wspólnej zabawy:



I trzy razem.....

Dynie trafiły do mojej mamy jako dekoracja stołu wigilijnego i bardzo jej się podobały. Z resztą moje serce też skradły. Robi się je bardzo prosto i można zaangażować do pomocy dzieciaki😀😀
Na koniec muszę się jeszcze Wam pochwalić. Wiem, że to nie do końca ładnie ale nikt mnie nie zrozumie lepiej niż Wy😁

Mój własny, prywatny i osobisty kącik robótkowy😀 Miała być garderoba ale po długich i żmudnych negocjacjach z mężem doszliśmy do wniosku, że w sumie po co nam ona😀
Także ten, pochwaliłam się to mogę już uciekać na Wasze blogi.
Trzymajcie się zdrowo;)
SylwiaB


5 komentarzy:

  1. Wow! Kącika pozytywnie zazdraszczam !!! Rewelavja :) tworczych chwil w nim zycze !

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja cie, zazdroszczę tego kącika, wspaniała sprawa! A dynie wyszły naprawdę świetnie, piękna świąteczna ozdoba.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Dzieki za odwiedziny u mnie i mily komentarz :)
    Super kacik robotkowy! Milej pracy!

    OdpowiedzUsuń