wtorek, 4 stycznia 2022

23. Świąteczna latarenka

 Witajcie!

Latarenkę zrobiłam w Ustroniu na warsztatach u Kasi Kędzierskiej.  Przy jej tworzeniu bawiłam się rewelacyjnie i już w głowie mam latarenki a'la cztery pory roku. Marzy mi się jeszcze latarenka wiosenna, letnia i jesienna😀

Latarenka z hdf sklejona przeze mnie od podstaw. Jakby któraś z Was szukała, to wiem, że na pewno można je kupić w Sklepiku Gosi. Wszystkie elementy pasują do siebie idealnie i nie było żadnych problemów przy klejeniu;)

Na koniec trochę brokatu, pasty śniegowej i szkła i błyszczy się z kilometra😀 No co prawda na zdjęciach tego nie widać ale musicie mi wierzyć, że błyszczy.... Może jeszcze sypnie śniegiem tej zimy, to wyjdę porobić zdjęcia w plenerze😀

Jeśli chodzi o temat świąt to mam zamiar tworzyć coś przez cały rok;) Uwielbiam ten klimat, uwielbiam kolędy i świąteczne filmy czy piosenki. Nie wiem czy jeszcze ktoś oprócz mnie ogląda Holiday i To właśnie miłość w maju😀
No i mam jeszcze kilka świątecznych rzeczy, które udało mi się zrobić, a ich nie publikowałam więc póki co, u mnie na blogu będzie Boże Narodzenie na całego😀

Na dziś tyle;)
Trzymajcie się cieplutko;)
SylwiaB



5 komentarzy:

  1. Bardzo fajna ta zimowa latarenka a pomysł na cztery takie latarenki na 4 pory roku jest rewelacyjny !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczna, chetnie zerknę na nie w sklepiku Gosi czy moge prosić link ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tą https://sklepikgosi.pl/latarenka-p-16050.html

      Usuń
  3. Ale to śliczne! Chyba sobie kupię i zrobię na przyszły rok. W środek jakaś lampka, będzie pięknie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna!
    Ja też uwielbiam temat świąteczny. Mam takie samo postanowienie :-))

    OdpowiedzUsuń