niedziela, 2 stycznia 2022

22. Kartka "męska"

 Witajcie w nowym roku!

Trochę mnie tu nie było ale mam nadzieję, że w nowym roku będzie dużo lepiej😀
Chciałabym Wam złożyć najszczersze życzenia pomyślności, żebyście miały zawsze czas na twórcze prace, żebyście były szczęśliwe i otoczone kochającymi ludźmi. A przede wszystkim, żebyście były zdrowe. Mam nadzieję, że ten rok będzie inny, że będzie nam dawał poczucie bezpieczeństwa, którego gdzieś w pewnym momencie zabrakło. Przynajmniej ja mam takie odczucia. To tyle moich rozmyślań😀
Dziś chciałabym Wam pokazać moją pierwszą kartkę dla mężczyzny. Temat dla mnie bardzo trudny, mam nadzieję, że podołałam....


Wszystko za sprawą Kasi Kędzierskiej i jej grupy na fb. W "Palecie barw" Kasia w grudniu prowadziła "adwentowa kartkowanie". Na każdym spotkaniu Kasia pokazywała jak od podstaw stworzyć kartki w nietypowych formach, których do tej pory nie znałam. Wiecie, dla mnie kartka to kartka - albo kwadratowa albo prostokątna😂 Przynajmniej tak było do tej pory...jednak człowiek uczy się przez całe życie.
Kartkę robiło się bardzo przyjemnie, a ponieważ w mojej rodzinie jest kilku ważnych dla mnie panów, to muszę jeszcze parę dorobić. 

W tym roku nie będę robić żadnych planów. Idę na żywioł. Z planów zeszłorocznych kompletnie nic nie wyszło i presja którą sama na sobie wywierałam strasznie mnie zniechęciła do prowadzenie bloga. Dlatego w tym roku mam zamiar robić to na co mam w danej chwili ochotę i nie ważne w jakiej technice to będzie😀

Wszystkiego dobrego w 2022 roku!
SylwiaB

3 komentarze:

  1. Szczęśliwego i owocnego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gustowna i bardzo męską karteczka powstała 😊
    Wszelkiej pomyślności i zdrowia życzę na ten Nowy Rok😊🌷

    OdpowiedzUsuń