czwartek, 14 października 2021

19. Koronkowa pandemia

 Witajcie
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać co udało mi się poszydełkować na koronkową pandemię.
Jak zwykle na ostatnią chwilę, choć snieżynki powstały już jakiś czas temu. Pokonało mnie chowanie nitek - teraz już sobie obiecałam, że będę to robić na bieżąco😀.
Na pierwszy ogień idą te:

Wzór od Aurelia Myszka Szara. Dla chętnych filmik jak je zrobić TU
I kolejne śnieżynki:

Do tych niestety nie mam schematu. Jak mi się znajdzie to dodam😀
Na koniec dzwoneczek, który mnie ostatnio totalnie zauroczył

Jest prześliczny. Nigdy nie robiłam takich płaskich dzwonków, bo gdzieś mi było z nimi nie po drodze.
Ten wyjątkowo mi się spodobał. Wzór również od Aurelia Myszka Szara. Filmik możecie obejrzeć TU
A tu już cała świta na wspólnym selfie

Zdjęcie miało być w plenerze ale na dworze jest tak przeraźliwie zimno dzisiaj, że zrezygnowałam ze spaceru. Pogoda dziś mocno listopadowa. 
Oj  po robótkach od razu widać, że idzie zima😀 Przynajmniej u mnie tak jest. Uwielbiam takie długie wieczory. Herbatka albo kawka, fajny film i normalnie samo się robi😀
Na dzisiaj tyle, lecę podlinkować do dziewczyn.
Trzymajcie się cieplutko
SylwiaB

11 komentarzy:

  1. Jak dla mnie bomba. Uwielbiam robić z filmików Aurelii , w zasadzie to jej zawdzięczam , ze w ogóle chwyciłam za szydełko !! Świetne gwiazdeczki Ci wyszły, a tego dzwoneczka musze koniecznie spróbować bo to jeden z nowszych jej wzorów.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo tych śliczności narobiłaś, choinka będzie strojna. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prace :) ten dzwonek jest mega!!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Sylwio za odwiedziny u mnie.Twoje gwiazdeczki są urocze a dzwoneczek jest piękny .Może zrobię taki na następny miesiąc,dzięki za link do filmiku.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny wysyp śnieżynek a ten dzwoneczek i mnie urzekł haha mówisz kawka, herbatka coś w telewizji i jazda ...same powstaną- a tylko mam parę robótek zaczętych haha ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne prace i każda zachwyca. Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Coraz bliżej Święta... Piękne szydełkowe ozdoby :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne ☺️Czuć zbliżające się święta 😁

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko wygląda misternie i cudownie świątecznie.
    Bardzo mi się podobaja Twoje prace:)
    Uściski ślę.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczne a dzwonek bardzo ciekawy taki inny

    OdpowiedzUsuń