wtorek, 12 października 2021

18. Smoczy notes

 Witajcie!
Melduję się już po zjeździe twórczo zakręconych w Ustroniu. I co tu dużo mówić..... było boskooo😀
Organizatorki pani Kasia Kubaszewska i pani Monika Stanowska z roku na rok przechodzą same siebie. Każdy znajdzie coś dla siebie. Co prawda w zeszłym roku pandemia popsuła wszystkim plany ale za to w tym odbiliśmy sobie to z nawiązką😀
Pierwszy warsztat - smoczy notes. Robiliśmy go Kasią Kędzierską znaną w sieci jako Magis art. Kasia projektuje papiery dla Craft o'clock i prowadzi przeróżne warsztaty scrapowe i mix mediowe.
Poniżej przedstawiam Wam mój pierwszy kontakt z mediami


 Muszę Wam powiedzieć,że to było fantastyczne doświadczenie. Na początku to był zwykły zeszyt w twardej okładce. 3 godziny później.... to co widać na zdjęciu powyżej
Poniżej jeszcze kilka zdjęć z bliska


Czarne gesso, niebieska i zielona farba akrylowa a na koniec złoty wosk. Mam nadzieję, że mój notes się Wam spodoba😀
Na koniec jeszcze zdjęcie z Kasią😀 (ta w szarym swetrze to ja😁)

A taki widok miałam z okna.

Pozostaje czekać znów do marca - wtedy kolejny zjazd. Hotel już zarezerwowany, więc jeżeli nic nie stanie na przeszkodzie, to jadę😀


To tyle na dzisiaj
Dziękuję za wszystkie odwiedziny. Trzymajcie się ciepło
SylwiaB

5 komentarzy:

  1. Ech trochę Ci zazdroszczę tego Ustronia, ale niestety nie można mieć wszystkiego. Widok z okna boski , kocham jesień w górach. Miło również zobaczyć Cię w realu. A notesik wyszedł super !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Notesem jestem zachwycona, widokiem z okna również, ale ta okładka jest rewelacyjna! Piękne z Was Kobietki:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Notes obłędny!!! Ten smok niesamowicie się prezentuje :-)
    Miło Cię zobaczyć :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa praca☺️ miło Cię zobaczyć ☺️

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach zazdraszczam takich spotkan! Miło Cie poznać ;)

    OdpowiedzUsuń