wtorek, 14 września 2021

16. Koronkowa pandemia - odsłona III

Witajcie
Posypuję głowę popiołem - nawaliłam w koronkowej pandemii na całej linii.... Straszny wstyd ale obiecuję poprawę. Mam nadzieję, że organizatorki zabawy mi wybaczą.
Mimo tego, że nie linkowałam ostatnio swoich szydełkowych tworów, coś tam jednak z szydełka spadało. Spójrzcie same, kogo pilnuje renifer Rudolf😀



Aniołki są bardzo proste i wdzięczne do robienia. Z całego serca mogę je Wam polecić. Oczywiście moje chyba będą musiały wrócić do ponownego usztywniania - wyglądają jakby były na lekkim rauszu;) Główki im lecą na bok i w ogóle jakieś takie zmordowane są. Czy ja już nie mówiłam czasem, że nienawidzę usztywniać szydełkowych ozdób choinkowych?
A na koniec jeszcze dzwoneczek😀 Niestety będzie tylko jeden, bo przy zawirowaniach remontowych zgubiłam gdzieś schemat.

Aniołki robiłam na podstawie filmików z youtube. Dla zainteresowanych linki TU i TU.
Na koniec jeszcze banerek zabawy


Kończę na dziś i lecę podlinkować do dziewczyn. 

Słodkich snów
SylwiaB

11 komentarzy:

  1. No jak dla mnie bomba , świetne te Aniołki są a najlepiej się je usztywnia na butelce po cocacoli ( dużej ) kiedyś takie robiłam ale to było dość dawno.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę spróbować na butelce, dzięki za podpowiedź;)

      Usuń
  2. Piekne ozdoby, nie lubię robić głowy od aniołków a krochmalenia dla mnie to masakra, po,drawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace. Co do usztywniania to też tego nie lubię, ale za to jak potem ślicznie wyglądają nasze udziergi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te aniołki są śliczne i nie są na rauszu, tylko tańczą. :)
    Dzwoneczek spróbuj zrobić na podstawie tego, co masz i może schemat nie będzie potrzebny. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham takie prace ! A aniołki tego typu zawsze mnie zachwycały.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne są te aniołki!!! Bardzo mi się podobają :).
    Serdeczności posyłam!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe szydełkowe drobiazgi. Zimą będą jak znalazł :-)
    U mnie też szydełkiem machanie było tego lata :-)
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne te szydełkowe "twory" :)

    OdpowiedzUsuń