poniedziałek, 13 września 2021

15. Kartka do metryczki

 Witajcie w ten piękny, słoneczny i cieplutki dzień. 

Tak jak wspominałam w poprzednim poście, przychodzę dziś do Was z moją karteczką, którą zrobiłam do kompletu z metryczką. 

Kartka zrobiona na podstawie kursu Olgi Bielskiej. Mi osobiście bardzo się ona podoba, w głównej mierze jest to zasługa papierów, które są prześliczne;). Bardzo lubię warsztaty Olgi - w naprawdę prosty i  przystępny sposób przekazuje swoją wiedzę. Dla mnie - osoby całkowicie zielonej w tej materii to jakby Amerykę odkryć😀
W ogóle to tworzenie kartek, przeróżnych form 3d, albumów itp. mnie kompletnie zachwyciło. Zapisane mam jakieś milion filmików z tutorialami prowadzonymi przez wspaniałe i bardzo zdolne dziewczyny, które chcą dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem. Na razie głównie oglądam podczas haftowania czy szydełkowania ale paluszki tak swędzą.... Żeby doba chciała mieć 48 godzin 😀
Albo mi się wydaje albo kartka na zdjęciu jakoś krzywo stoi... mam jeszcze tylko jedno zdjęcie, może będzie lepsze

Pamiątki dla maluszka już wręczone i z tego co wiem bardzo się podobały, a to cieszy mnie najbardziej i daję naprawdę solidnego kopa do dalszych prób. Może coś ze mnie będzie? 

Na dziś tyle. Pięknie dziękuję za Wszystkie ciepłe słowa, które u mnie zostawiacie. Wielki buziak dla Was za to😘

pozdrawiam
SylwiaB



8 komentarzy:

  1. Fajnie że Cię kartki zainteresowały i praca z papierem. Fakt po kursikach Olgi można się tą pasją zarazić. Świetnie wyszła ta kartka i do metryczki pasuje jak ulał !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;)Ciesze się, że się podoba, zwłaszcza, że to moje początki. Fakt, zaczyna mnie to lekko przerażać. Okazuje się, że nie mam żadnej woli - ani silniej ani słabej;)
      A scrapbooking jest taki piękny i tak kusi....

      Usuń
  2. Piękna kartka <3 Podziwiam.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pani Tereniu. Z pani ust to wielki komplement. Pozdrawiam;)

      Usuń
  3. Piękne kartki tworzysz, bardzo mi się podobają 😊

    OdpowiedzUsuń