wtorek, 7 września 2021

14. Moja pierwsza metryczka

 Witajcie

Dzisiaj chciałam Wam pokazać metryczkę w ramce, którą zrobiłam dla małego przystojniaka, który urodził się pod koniec lipca. 

Zrobiłam ją na warsztatach online z Olgą Bielską i jest to moja pierwsza w życiu metryczka. Mam nadzieję, że podołałam, a jeśli widzicie jakieś niedoskonałości, to mogę tylko powiedzieć, że kolejne będą ładniejsze;) Papiery, które wykorzystałam to Boy's Little World od Lemoncraft.
Kurczę strasznie zaczynają mnie te papierki wciągać - wie wiem czy się cieszyć czy zalewać łzami;)
Musiałbym mieć tyle żyć co kot, żeby to wszystko zrobić, a ciągle dochodzą nowe techniki, których chciałabym się nauczyć;) Mówię Wam internet to ZŁO, a ten co wymyślił Facebooka na bank będzie się smażyć w piekle😁Tak sobie myślę, że chyba potrzebna jest mi jakaś terapia w klinice uzależnień....
Kilka zdjęć z bliska

                                              


Dzięki Oldze udało mi się zrobić wielowarstwowe kompozycje, które na żywo naprawdę fajnie wyglądają😀 Nawet kwiatuszki z foamiranu są - takie malutkie i niepozorne ale trening czyni mistrza;).
Jako bonus do warsztatów Olga zrobiła jeszcze szybki kurs na kartę - może uda mi się ją dzisiaj stworzyć to w kolejnym poście pokarzę.
To tyle na dzisiaj. Trzymajcie się cieplutko i zdrowo, bo my z synem właśnie zaliczamy pierwsze jesienne przeziębienie.
Ściskam Was
SylwiaB




6 komentarzy:

  1. Jak na debiut to wyszło super. Jednym słowem pierwsze koty za płoty !!
    Generalnie zrobiłam w życiu tylko jedna metryczkę i to na dodatek haftowaną krzyżykami. Podziwiam Wszystkich którzy tworzą metryczki z papierów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna metryczka! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała metryczka, prezentuje się uroczo i widać,
    że dopracowałaś ją w każdym detalu :)Mam nadzieję, że
    spotkamy się na grupie Olgo bo też tam jestem.
    Pozdrawiam Cię serdecznie:)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie chce się wierzyć, że to pierwsza, jest prześliczna !

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze koty za płoty :) super robota !

    OdpowiedzUsuń