sobota, 3 kwietnia 2021

10. SAL z Coricamo - finał i życzenia

 Witajcie w ten świąteczny niedzielny poranek

Dzisiaj tak na szybko przychodzę pokazać Wam jak prezentuje się mój kurczak. Pomysł na ten haft miałam od samego początku pracy, tylko potem budowanie kompozycji sprawiło mi problem. Dlatego mój pisklaczek jest w bardzo skromnej odsłonie...

...co nie znaczy, że mi się nie podoba bo podoba mi się bardzo😀. Mam nadzieję, że Wam również przypadnie do gustu. 

Bardzo dziękuję organizatorkom w Klubie Twórczych Mam za wspólną zabawę. Jeszcze banerek
z zabawą.


Korzystając z okazji chciałabym złożyć Wam najserdeczniejsze życzenia z okazji Świąt Wielkanocnych. Duża zdrowia bo to najważniejsze, spełnienia marzeń. Wesołych Świąt, pełnych wiary, nadziei i miłości😀

Trzymajcie się cieplutko. 😀

SylwiaB



14 komentarzy:

  1. Bardzo ładna ozdoba. Wesołych świąt 🐇🐣

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowych i radosnych Świąt!
    Kurczaczek w tej oprawie bardzo przypadł mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł miałaś na oprawę Sylwio i wyszło fantastycznie!
    Zdrowych i spokojnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeurocza dekoracja z wykorzystaniem słodkiego hafciku powstała. Dzięki za udział w zabawie w Klubie Twórczych Mam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ozdoba a kurczak tak słodki, że tyko do schrupania 😉
    Hafcik jest tak uroczy, że nie potrzebuje bogatej kompozycji.
    Pozdrawiam Bożenko i wszystkiego dobrego życzę po świętach 🌺😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam...Sylwio oczywiście😊, to słownik w tel psikusa zrobił 😁

      Usuń
  6. Ślicznie oprawiony słodki kurczak.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna dekoracja z haftem, świetny pomysł, pozdrawiam i dziękuję za udział w naszej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się taka oprawa bardzo podoba a i sam haft uroczy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wygląda 😊 Dziękujemy za udział w zabawie KTM

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie mi się wyszywało kiedyś te kurczaki.

    OdpowiedzUsuń