wtorek, 9 marca 2021

08. Koronkowa pandemia - odsłona II

 Witajcie!

Przychodzę dzisiaj do Was z kolejnymi śnieżynkami na zabawę "Koronkowa pandemia" organizowaną przez Anię, Olę i Justynę TU


 W lutym postanowiłam dalej szydełkować śnieżynki. Wzorów w internecie jest od groma więc można szaleć😀

Pierwsza:


Druga:

Trzecia: (dla chętnych filmik TU)

Czwarta:

A na koniec zdjęcie zbiorowe całej czwórki:

Tradycyjnie już nieusztywnione tylko delikatnie wyprasowane. Wielkie usztywnianie zaplanowałam na listopad a ponieważ "uwielbiam" to robić, to raczej wcześniej się za to nie zabiorę. Przepraszam, że tym razem dzielę się tylko jednym wzorem ale na pozostałe trzy schematy miałam wydrukowane już parę lat temu i nie mam ich na komputerze. 

Na koniec zapraszam na Urodziny Świrów Rękodzieła. Na liczniku pokazała się "2" więc jest co świętować😀. Z tej okazji dziewczyny zorganizowały wypasione CANDY. Poniżej wstawiam banerek zabawy


Dziękuję za wszystkie cudowne komentarze, które zostawiacie - jesteście NAJLEPSZE! 

Trzymajcie się ciepło, bo pogoda nas nie rozpieszcza.

Pozdrawiam SylwiaB




11 komentarzy:

  1. Śliczne śnieżynki powstały, bardzo się cieszę, że jesteś z nami i w tym miesiącu. Piękne są, a krochmal doda im na pewno uroku, ale oczywiście trzeba poczekać i dobrze, nie wszystko od razu.
    Podziwiam i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyszły te śnieżynki i faktycznie w sieci mnóstwo inspiracji. Dzięki za filmik ja to włąśnie filmikowa jestem schematów czytać nie umiem. Cieszę się że nadal bawisz się z nami i mam nadzieję , że pozostaniesz do grudnia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne te sniezynki pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne śnieżynki. Patrząc na nie, mam ochotę chwycić za szydełko i do grudnia nadziergać ich tyle, by choinka była cała w koronkach <3 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się te gwiazdeczki☺️

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne są te Twoje śnieżynki, co jedna to piękniejsza:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się te śnieżynki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne śnieżyneczki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne, cudne, piękne. Każda bez wyjatku. Podziwiam i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń