niedziela, 21 lutego 2021

07. SAL z Coricamo w Klubie Twórczych Mam

 Witajcie! 

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moje postępy w Sal-u z Coricamo w KTM. 


 

Ja wybrałam kurczaczka choć wszystkie wzory są śliczne i każdy kusi😀

Pierwsze zdjęcie czyli przygotowania do haftu:

Zawsze najdłużej mi schodzi z wyborem tkaniny. Grzebię w szufladzie, wyciągam, przymierzam i nic ale to kompletnie nic mi nie pasuje. Po głowie kołacze jedna myśl: ZAKUPY! Też tak macie? Do haftu wybrałam Aidę 18ct i to był bardzo duży błąd. Kontury na tej ptaszynie to koszmar... prawie wszystkie w środku krzyżyka.  Ale to nic - zawsze można puścić wodzę fantazji i stworzyć swoje własne😁

Na chwilę obecną kurczak wygląda tak:

Powiedzcie - czy te oczyska mogą kłamać? 😀. Kolory dobierałam po swojemu bo nie mam w swoich zbiorach muliny Madeira, a na taką jest opracowany schemat. Także ptaszek to trochę muliny DMC, trochę Ariadny i trochę nie wiadomo czego, bo nie było banderolki😀. 

Na razie kurczak musi chwilkę poczekać, bo powoli czas zabrać się za kolejny element w sal-u u Rudej Mamy.

Aaa no i muszę jeszcze dzisiaj skleić COŚ, co bardzo bym chciała pokazać Wam w kolejnym poście. O ile wyjdzie i nie będzie wstydu....

Kończę na dziś. Idę pooglądać Wasze cudowności na blogach😀 

Ps. Skąd bierzecie pomysły na te przecudowne prace? Serio pytam. Moim zachwytom nie ma końca - aż mąż się dziwnie na mnie patrzy jak tak wzdycham 😀

Trzymajcie się cieplutko. Pozdrawiam SylwiaB





12 komentarzy:

  1. Kurczaczek zapowiada sie cudnej urody te oczy nie klamia sa zalotne pozdrawiam😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna cała seria świąteczna. Piękne kurczątko się wykluwa :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo, kontury w środku kratki to całkiem nie moja bajka i całe szczęście że się na ten Sal nie zapisałam. Zresztą nie miałaby kompletnie czasu na wyszywanie go.
    Pozdrawiam i trzymam kciuki za powodzenie

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisklak zapowiada się pięknie :) jestem ciekawa czy to będzie kartka czy inne wykorzystanie haftu. Pozdrawiam i trzymam kciuki, aby czasu wystarczyło na kolejny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodziutkie te oczka rzeczywiście. Bodobaja mi się te kontury Twoje. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczka wyszły Ci super :).

    Też często zmieniam kontury hihi :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna ta głowa i oczyska do zakochania:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesłodki żółty maluszek, a oczęta ma takie śliczne !😊
    Całość pięknie będzie się prezentować.
    Pozdrawiam serdecznie 😊🌺

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mi się te kurczaczki podobają. Wszystkie są piękne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń