niedziela, 31 lipca 2022

39. Choinka 2022 - lipiec

 Uff zdążyłam;) Dziś 31 lipca więc ostatni dzwonek, żeby pokazać co w tym miesiącu przygotowałam na zabawę u Kasi - Choinka 2022.
Długo szukałam wzorów, które spodobałyby mi się na tyle, żeby chcieć je wyszyć "już". Jestem prawdziwym mistrzem w kolekcjonowanie wszelakich wzorów ale żaden z tych, które mam do mnie nie przemówił. Mówi się trudno - widać nie przyszła jeszcze na nie pora. Na szczęście jest Etsy (albo nieszczęście😀). Znalazłam śliczną serię 12 świątecznych skrzatów, więc na kilka miesięcy mam problem z wyborem z głowy;)
Pora na przedstawienie pierwszego przystojniaka

Muliny jak zwykle dobierane na oko - muszę trochę wykorzystywać moje zapasy, bo wystarczy mi ich na jakieś 300 lat😂
Na czapeczce użyłam opalizującej białej nici, którą upolowałam kiedyś w pasmanterii Inspiracja prowadzanej przez Edytę Godzic - coś a'la Kreinik 032 tylko tańsze i łatwiej dostępne.

Pomimo moich najszczerszych chęci tego nie widać, ale na żywo pięknie błyszczą.
Na dziś tyle;) Pędzę zalinkować u Kasi i pozachwycać się pracami innych uczestniczek
Trzymajcie się
Sylwia B

6 komentarzy: